KLISAB

U Rijeku stiže najtraženija kolekcija naočala s hrvatskim potpisom. Dizajneri otkrivaju sve detalje.

Mija Dropuljić

FOTO/Petra Mrša

FOTO/Petra Mrša

Prvi vizuali kolekcije pobudili su veliki interes na društvenim mrežama.



Jedan od najperspektivnijih modnih dvojaca na hrvatskoj modnoj sceni, KLISAB, započeo je novu godinu na jedan veoma zanimljiv, ali i svakako izazov način – po prvi put predstavljaju svoju kolekciju naočala i to za poznatu optiku Ghetaldus.


Dizajneri jednom najavom podigli prašinu


Već od svog prvog pojavljivanju na modnom natjecanju za mlade Fashion Incubator gdje su 2014. odnijeli pobjedu, Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić plijene pažnju modnih znalaca. Uslijedile su brojne kolekcije s kojima su svaki put iznova podizali vlastitu ljestvicu te su 2016. osvojili Elle Style Awards u kategoriji “Najbolji mladi dizajneri”.


Unatoč tome što u svom stilskom izričaju nisu nikad podilazili aktualnim i često prolaznim modnim trendovima, niti su ikad podcjenjivali svoju publiku, oni su u brzom roku stekli vjerne obožavatelje. Njima je uspjelo nešto veoma teško – stvoriti, odgojiti i zajedno odrasti sa svojom klijentelom bez štetnih kompromisa.




Nakon izuzetne zrele i upečatljive prošle kolekcije, KLISAB je samo jednom najavom o kolekciji naočala za optiku Ghetaldus podigao prašinu. Odmah smo poželjeli doznati što se sve skriva iza te prašine te kako je ona zapravo nastala. 


FOTO/Petra Mrša


FOTO/Petra Mrša



“Inicijativa za suradnju došla je od strane Ghetaldus optike, što u našim očima svjedoči o impresivnoj agilnosti jedne tako velike tvrtke s dugom tradicijom da drži korak s vremenom, novim navikama i potrebama kupaca. Za KLISAB ovo je bio još jedan izazov i proširenje linije dizajnerskog asesoara koja je inače jedan od naših fortea, kao i potvrda statusa na sceni u godini kada smo obilježili peti rođendan brenda”, započinju priču Marko i Tomislav. 


Unatoč, može se reći, tek petom rođendanu, ovaj modni dvojac je u mnogočemu pokazao koliko zrelo razmišlja te se upravo zbog toga čvrsto utaborio na hrvatskoj modnoj sceni. Slobodno možemo reći bok uz bok sa starijim kolegama. 


FOTO/Petra Mrša


FOTO/Petra Mrša



KLISAB svakom poslu, bilo da je izrada kaputa, hlača ili toliko popularnih torbi u pitanju, pristupa studiozno, stoga ne iznenađuje informacije da su izradi kolekcije naočala istovremeno uživali, ali da taj isti proces nije bio lagan. 


FOTO/Petra Mrša


FOTO/Petra Mrša



“KLISAB modni ID je jasno određen i njegovo izražavanje u različitim modnim proizvodima, pa čak i u drugim medijima, u brendu se događa poprilično lako, intuitivno i organski. Izazov dolazi kada je nova tehnologija izvedbe dizajna kao što je nama ovom projektu bio slučaj, a tu je onda ključna kompetentna podrška Ghetaldusa.”


Kolekcija naočala nije samo stilski istančana nego je i funkcionalna


U nastavku ističu kako je kolekcija naočala ekstenzija estetike njihovog brenda u pravom smislu te riječi. Mada od ovih talentiranih i predanih dečkiju manje nismo ni očekivali. Dizajn svih modela ukorijenjen je u klasičnim, može se reći i omiljenim oblicima u optici kojima su dizajneri dali moderniji izgled i utkali svoj prepoznatljiv potpis.


FOTO/Petra Mrša


FOTO/Petra Mrša



Prilikom kreiranja kolekcije jedan od glavnih prioriteta jest (multi)funkcionalnost, a to se ujedno referira i na njihove vlastite komade odjeće i modnih detalja koji na prvu djeluju izrazito “fashion”, no u suštini su sve njihove kolekcije prilagođene za svakodnevno nošenje, poštujući pri tome sva pravila funkcionalnost pojedinog komada. 


FOTO/Petra Mrša


FOTO/Petra Mrša



“KLISAB dizajn uvijek je funkcionalan, nekad i multifunkcionalan, a u ovoj kolekciji takav je model sunčanih naočala s tri para zamjenjivih leća. On se može lako prilagoditi različitim stylinzima, vremenskim uvjetima ili jednostavno raspoloženju. Pored spomenute (multi)funkcionalnosti, modeli su vizualno pročišćeni i s upečatljivim siluetama. U kolekciji je ukupno 12 sunčanih i 10 dioptrijskih naočala od metala i acetata, u paleti i kombinacijama boja karakterističnim za brend”, objašnjavaju dizajneri. 


Marko osobno nosi naočale tako da ističe kako je njegovo iskustvo nošenja istih upisano u njihovu prvu kolekciju naočala. Obojica smatraju kako je uvjet dobrog dizajna, pa tako i dizajna naočala, njihova funkcionalnost. 


FOTO/Petra Mrša


FOTO/Petra Mrša



“U vlastitom izboru idem u dvije krajnosti, volim modele koji su jako izražajni na licu, ali i one koje su manje upadljive, ali da imaju detalj zbog kojeg se ističu. U kolekciji ti detalji su na velikom broju modela izvedeni na krilima naočala kojima smo posvetili posebnu pažnju”, ističe Marko. 


FOTO/Petra Mrša


FOTO/Petra Mrša



Fotografije kampanje potpisuje riječka umjetnica Petra Mrša


Doslovno možemo reći kako je ova kolekcija Ghetaldus naočala jedna od najiščekivanijih jer su prvi vizuali pobudili veliki interes na društvenim mrežama. Na pitanje jesu li očekivali toliko pozitivnih komentara prije samog službenog predstavljanja kolekcije, ističu kako svu podršku koju dobivaju kroz ovih pet godina nikad ne uzimaju zdravo za gotovo. Nikad u startu ne računaju na nju jer se prvenstveno fokusiraju na posao. 


FOTO/Petra Mrša


FOTO/Petra Mrša



“Ono što radimo je da uvijek dajemo sve od sebe da napravimo izvrstan proizvod i, nimalo manje važno, komunikaciju koja ga prati. Ta podrška značajna je ne (samo) zato što je ugodno raditi u pozitivnom ozračju, nego prvenstveno stoga što smo mi dizajneri i pozitivna recepcija onog što radimo je uvjet bez kojih nas nema”, objašnjavaju dizajneri. 


FOTO/Petra Mrša


FOTO/Petra Mrša



Kampanja KLISAB kolekcije za Ghetaldus predstavljena je kroz seriju diptiha snimljenih u Nacionalnom parku Paklenica te je kombinirana sa studijskim fotografijama, a za fotografije je bila zadužena renomirana riječka umjetnica Petra Mrša.


Styling potpisuje jedna od najpoznatijih stilistica Ana Nikačević, za kosu je bila zadužena Branka Trohar, video potpisuje Timotej Neonski, modeli su iz agencije Relatum Models Management, dok je za cjelokupnu produkciju bio zadužen Nikola Beban. 


“Naočale govore o našoj osobnosti!”


Svi znamo kako dobre naočale izvrsno zaokružuju svako modno izdanje, a često ističu ne samo naš modni izričaj, nego i sami karakter. To smatraju i Marko i Tomislav, koji naglašavaju kako naočale uokviruju ili pak skrivaju naš pogled te neizbježno govore o našoj osobnosti.


“Ali, rekli bismo na ta osobnost ne izlazi iz modnog proizvoda, nego načina na koji se on nosi. Da parafraziramo izreku, ne čini odijelo čovjeka, nego čovjek odijelo. KLISAB za Ghetaldus modele s lakoćom će nositi žene, ali i muškarci različitih generacija, i lansiranje kolekcije nas veseli upravo jer ćemo vidjeti kako će kupci našem dizajnu udahnuti vlastitu osobnost”, za kraj naglašavaju sami dizajneri. 


FOTO/Petra Mrša


FOTO/Petra Mrša



Jedna od najiščekivanijih kolekcija naočala stiže 11. veljače u odabrane poslovnice i na webshop Ghetaldus optike. Dobra vijest je što ove tražene modele možete isprobati i u Rijeci, točnije u Tower centru i ZTC centru. Svoje nove najdraže naočale možete nabaviti po cijeni od 779 do 1.099 kn.