Fashion Week Zagreb

Slavljeničko izdanje otvorila doajenka hrvatske mode XD Xenia design

Ivana Kocijan

XD Xenia design / Foto Marko Lukunic/PIXSELL

XD Xenia design / Foto Marko Lukunic/PIXSELL

Jedinstveni projekt nastao je prošlogodišnjim spajanjem dvaju najvažnijih modnih događanja u zemlji, Cro a portera te svjetskog lanca međunarodnog tjedna mode Fashion Weeka Zagreb koji ove sezone slave 15. rođendan



Kolekcijom doajenke hrvatske mode i našom najuspješnijom domaćom modnom dizajnericom, XD Xenia design, Ksenije Vrbanić otvoren je ovosezonski, slavljenički Toyota Fashion Week Zagreb što će se održavati do 27. svibnja.



Jedinstveni projekt nastao je prošlogodišnjim spajanjem dvaju najvažnijih modnih događanja u zemlji, Cro a portera te svjetskog lanca međunarodnog tjedna mode Fashion Weeka Zagreb koji ove sezone slave 15. rođendan.




Čak trideset sezona Fashion Weeka Zagreb i Cro a portera odabrani će domaći i strani dizajneri i modni brendovi slavljenički obilježiti nizom aktivnosti. Samostalne modne revije, premijera prvog hrvatskog modnog dokumentarca te humanitarno događanje samo su neke od njih.


Nove modne kolekcije predstavit će domaći dizajneri: XD Ksenia Design, Matija Vuica, Boudoir, Nebo, Stolnik, Larie by Marina Lacković Matić sponsored by Keune, Jelena Holec, Twins, Jet Leg, Clara Cadioux, Lore, Tara, An-estetic, Irena Berišić Turk za Hope fashion i gosti: Mandali Mendrilla iz Belgije, Atelier Terra Nova iz Ljubljane i Milica Opačić iz Beograda. U sklopu TFWZ-a retrospektivnom revijom u prekrasnom zagrebačkom vrtu bit će odana počast nedavno preminuloj, neprežaljenoj dizajnerici Ivani Popović, velikoj neponovljivoj zvijezdi Fashion Weeka Zagreb.


XD Xenia design / Foto Marko Lukunic/PIXSELL


XD Xenia design / Foto Marko Lukunic/PIXSELL



– Toyota Fashion Week Zagreb kao premium događanje na lokacijama u strogom centru Zagreba, modnim revijama u Centru Kaptol koji će se za ovu prigodu transformirati u atraktivnu modnu pozornicu, pod pokroviteljstvom je i grada Zagreba i TZ grada Zagreba te partnera Nestle žitarice, Philips, Keune, HOK, Profokus, Douglas, Jana i centar Kaptol kojima ovom prilikom zahvaljujemo, izjavila je Sarah Josipović, dok je Viktor Drago dodao: – Oba projekta od početaka su se postavili kao platforma za lansiranje mladih dizajnerskih imena, bavili su se promocijom novih dizajnera te su tako iznjedrili većinu domaćih modnih imena. U zadnjih 15 godina postojanja ovi su projekti definirali domaću modnu scenu, doveli prezentaciju modnih događanja u Hrvatskoj na novu razinu i zabilježili mnoge sjajne trenutke koji će zauvijek ostati ucrtani u hrvatsku modnu povijest.