TOWER CENTER RIJEKA I LIFE

Riječki influencer Moreno Pavličić poručuje: “Slušanjem tuđih pravila gubimo sebe”

Sanda Milinković

FOTO/Privatna arhiva

FOTO/Privatna arhiva

Kreativac koji nikada ne miruje, obožava marketing i smatra ga »načinom života«



Na finalnom eventu kojim zaokružujemo modni natječaj za NajBlogericu Tower Centra Rijeka i priloga Life, među panelistima će biti Moreno Pavličić, jedan od uspješnih riječkih influencera. Neki ga znaju kao voditelja Odjela za marketing Remax Centra nekretnina, dok je drugima poznat pod nadimkom Mr. Moreno na Instagramu. Kreativac koji nikada ne miruje, obožava marketing i smatra ga »načinom života«, a naglašava da mu u karijeri pomaže i mnogima omiljena društvena mreža – Instagram. Za društvene mreže tvrdi da imaju veliku ulogu u osobnom brendiranju, a to što svi vide naše postupke »na mreži«, može nam ili pomoći ili odmoći.


DNEVNIK JARKIH BOJA


– Društvene mreže su zapravo vaša slika u javnosti. Kroz svoj račun na Facebooku i LinkedInu provlačim ozbiljniji i poslovni sadržaj, dok na Instagramu stavljam naglasak na putovanja, modu, hotele. Do sada mi je Instagram u karijeri uvijek pomagao jer konstantno naglašavam da se ne možemo baviti marketingom u 2020. godini i pritom naglašavati važnost digitalnog marketinga, a da sami imamo loš osobni brending na društvenim mrežama, kaže nam naš sugovornik kojeg na Instagramu prati više od 38 tisuća followera iz svijeta mode te ljubitelja luksuznih proizvoda i putovanja.


FOTO/Privatna arhiva


FOTO/Privatna arhiva





Za svoj profil kaže da je svojevrstan dnevnik koji sadrži fotke s njegovih putovanja ili svakodnevnih aktivnosti. Poseban »touch« kojim svoje fotke izdvaja od ostalih su jarke boje.– Račun sam aktivirao prije osam godina, a upravo kroz to razdoblje možemo vidjeti koliko je Instagram napredovao i koliko novih opcija danas pruža svojim korisnicima. Shvaćamo i da tvrtke sve više koriste Instagram kao alat za oglašavanje, a trend influencera je sve značajniji. Kupci sve manje vjeruju plaćenom oglašavanju i upoznati su sa svim marketinškim trikovima i time otporni na targetirane oglase. Nepovjerenje prema klasičnom oglašavanju dovelo je na scenu influencere, a u budućnosti će se sve više angažirati mikroinfluenceri, objašnjava nam Moreno.

FOTO/Privatna arhiva


FOTO/Privatna arhiva



MIKROINFLUENCERI SU BUDUĆNOST


Ako ste do sada tek naučili što znači influencer, onda vam je pojam »mikroinfluencera« potpuna novost. Naš nam sugovornik objašnjava da ova vrsta influencera uglavnom objavljuje autentičan i iskren sadržaj, strastveniji su u onome što rade i uglavnom su jeftiniji. A kako sve stiže osoba s toliko pratitelja, stalnim poslom i redovitim objavama na mreži? Odličnom organizacijom i činjenicom da vođenje uspješnog profila na Instagramu uopće ne smatra napornim, već taj dio dana, kao i teretanu, doživljava poput opuštanja.


FOTO/Privatna arhiva


FOTO/Privatna arhiva



– Dnevno za svoj račun izdvajam oko sat vremena. S obzirom na to da strašno volim modu, vođenje računa mi je ubrzo postalo i hobi, a kvalitetu stila i način života prepoznali su i nagradili brojni pratitelji. Instagram mi je pomogao i u brojnim poslovnim idejama kao i testiranjima određenih marketinških kampanja, otkriva nam Moreno. Kaže da vođenje profila postaje iznimno lako u trenutku kada se postave jasni ciljevi i definira ono što želimo postići našim računom.


LJUBITELJ DIZAJNERSKIH KOMADA


Njegov profil pršti jarkim bojama i zanimljivim modnim kombinacijama pa nismo mogli izbjeći stilska pitanja. Otkrili smo tako da je Moreno zbog prirode svoga posla vrlo često u odijelima, ali zato uživa u različitim kombinacijama tijekom svog slobodnog vremena.


Ljubitelj je dizajnerskih komada, omiljeni su mu Versace, Dolce & Gabbana te Christian Louboutin, a njihove komade voli kombinirati uz popularne high street brendove poput Zare.Otkriva nam tako da obožava nositi tenisice, traperice i majice jer se u njima osjeća najugodnije. Usput nam priznaje i da nikada ne bi odjenuo košulje kratkih rukava i da nikako ne voli trenirke. Ono što savjetuje svima jest da nosimo ono u čemu se osjećamo dobro.

– Nemojte slušati druge koji vam nameću pravila jer će te tako izgubiti sebe. Ne treba se obazirati na kritike. U životu vas nikada neće napadati ostvareni i uspješni ljudi, savjetuje Moreno koji za sebe kaže da voli upravo odjeću koja će ga izdvojiti od drugih.


FOTO/Privatna arhiva


FOTO/Privatna arhiva



ISTINSKA PUBLIKA I KVALITETAN SADRŽAJ


Većini je blogera teško »krenuti« u svijet društvenih mreža gdje je konkurencija svakog dana sve snažnija i snažnija. Moreno nam kaže da je kod NajBlogera ili NajBlogerice važan dobro osmišljen sadržaj, prezentiranje vlastite osobnosti i kvaliteta fotografija.


– Prednost mi je što sam u svojoj karijeri često radio analize i redizajne brojnih društvenih mreža. Trenutno radim na projektu važnosti osobnog brendinga na društvenim mrežama u svijetu nekretnina i moram istaknuti da imamo agente koji imaju visok potencijal postati zvijezde društvenih mreža i time lakše doprijeti do svojih kupaca, otkriva nam svestrani Moreno.Iako se osobno nije prijavljivao na ovakva natjecanja, u potpunosti ih podržava jer su izvrstan alat za promociju mladih blogera, a u poslovnom su svijetu kanal do pronalaska novih osoba za marketinške suradnje.

FOTO/Privatna arhiva


FOTO/Privatna arhiva



– Nije važno usmjeriti se na velik broj pratitelja, važno je imati istinsku publiku i stvarati kvalitetan sadržaj. Naposljetku, tako je u svemu. Živimo u 2020. godini gdje se sve odvija na društvenim mrežama i ako nema objavljene slike, kao da se nije dogodilo. Tvrtke sve više primjećuju značaj ovog oblika marketinga i svakako će za influencere budućnost donijeti brojne poslovne prilike, zaključuje.