Dobar spoj

“Pozitivizam”: Senzualna Tonkina modna priča pretočena u spot

Ivana Kocijan

Scenarij spota nastao je kroz stilističku suradnju Tonke i dizajnerice Marije Cvitanović čiji modni brend Marka.hr snima novu kampanju koju fotografira Marko Grubišić



Pjesma »Pozitivizam« kojom će se pjevačica Tonka predstaviti na 65. Zagrebačkom festivalu dobila je videoizdanje u režiji Dalibora Matanića.


Scenarij spota nastao je kroz stilističku suradnju Tonke i dizajnerice Marije Cvitanović čiji modni brend Marka.hr snima novu kampanju za svoju senzualnu modnu priču koju fotografira Marko Grubišić, upravo  uz podlogu pjesme »Pozitivizam«.


Glazbu i tekst potpisuje Aljoša Šerić, dok je uz njega za aranžman i produkciju zaslužan Srđan Sekulović Skansi. Ovom pjesmom Tonka najavljuje svoj prvi samostalni album koji će izaći ove godine u izdanju Dallas Recordsa i Mast Produkcije.




Foto Marko Grubišić


Foto Marko Grubišić



– Svaki put kad ju slušam, asocira me na newyoršku hektičnost koju i sama ponekad proživim u ovom gradu, buku zbivanja danju i noću, sve dok ne uđem u neki imaginarni underground jazz klub u kojem svira solo saksofon, i odjednom je sve dobro. Aljoša je umjesto mene napisao sve što želim reći, samo on to bolje uglazbi i formira u stih, rekla je Tonka.


Foto Marko Grubišić


Foto Marko Grubišić



Glazba, moda i film pokazali su se kao savršen spoj za novi Tonkin spot.


Ideja modnog snimanja pretvara se u životni »film« modela kojeg je zaokružila priča nagrađivanog redatelja Dalibora Matanića.  Ženstvena, zavodljiva i glamurozna u svili i čipki Marka.hr , a istovremeno  buntovna i svojeglava u privatnom životu, Tonka u spotu utjelovljuje upravo ono što predstavlja i nova kampanja Marije Cvitanović – bezvremensku eleganciju, klasičnu ljepotu i ženstvenost kao zajedničku ideju i nit koju je Marija prepoznala upravo u Tonki, a ona je provlači u svojem novom zvuku – profinjenom alt popu moderne produkcije.


Foto Marko Grubišić


Foto Marko Grubišić



Za frizuru je zaslužna Renata Pokupec iz frizerskog salona Keune Colette, za make up Petra Sever, a za styling Marka by Marija Cvitanović.


– Suština je snimanje kampanje za Marka M koja prema izvornoj ideji postaje baza za modni spot »Pozitivizam« u kojem Tonka nosi zavodljive negližeje i rublje prepoznatljivo za Marka Pounje vintage glamour stil koji Tonka prepoznaje i nosi već gotovo dvije godine, a sada se može kupiti i online na Marka.hr.  U njoj sam prepoznala zajedničku nit i sve ono što predstavlja i Marka.hr – klasičnu žensku ljepotu, profinjenu, ali modernu i buntovnu ženu, što prikazuje i sam spot, ali i definira moju kampanju i prepoznatljiv stil Marke.hr, rekla je Marija Cvitanović.