Nova kolekcija

Dizajnerica Diana Viljevac: ‘Volim pročišćeni dizajn, lišen kiča i suvišnih detalja’

Ana Braškić

I dalje sam odlučna u tome da ne izlažem na tjednima mode. Mišljenja sam kako se dizajneri utope u masi i nisu u fokusu u kakvom bi trebali biti



Dizajnerica Diana Viljevac već je devet godina na modnoj sceni i stvorila je prepoznatljiv brend. Nove kolekcije predstavlja nekoliko puta godišnje, a nedavno se odlučila i na izradu jako zanimljivog i efektnog modnog dodatka.


Ovih dana izlazi vaša nova kampanja. Što nam predstavljate?


– Kao i svake sezone, svakog ljeta, predstavit ću novu kolekciju na kojoj sam vrijedno radila zadnjih nekoliko mjeseci i nadam se da ću i ovog puta opravdati povjerenje moje publike. Kolekcija se sastoji od dugih i kratkih čipkanih haljina za večernje i dnevne prigode, ali i one svečane koje su ljeti česte. Veoma su pročišćenog dizajna, lišene su kiča i suvišnih detalja, rekla bih da su klasične i svevremenske što je zapravo i najbitnije za žene koje vole moj dizajn.




Možete li nam otkriti gdje ste je snimali? Tko je zaštitno lice?


– U novoj kampanji zaštitno lice je Paula B. (Relatum Model Agency). Snimali smo u Zagrebu i okolici, u prirodi. Htjela sam unijeti prozračnost i ležernost u kampanju jer je ipak kolekcija za toplije dane, ljeto koje je napokon stiglo, a ujedno i moje omiljeno godišnje doba koje uvijek provedem i desetak dana u predivnoj Rijeci i Opatiji.


PUT KOJIM NE ŽELIM IĆI 


Što vas je inspiriralo za kolekciju? Kako biste opisali žene za koje kreirate?


– Inspiracija su mi svakodnevne žene i njihove navike. Uvijek se vodim time da haljine ističu žensku figuru, a da su udobne i elegantne. To su žene koje su samopouzdane, ženstvene, koje prate trendove, a vole klasiku. Vole modu i igraju se s istom. Haljine su nosive na više načina i prigoda i većina to prepozna, što je i razlog zašto vole dizajn mog brenda.


I dalje se držite odluke da ne izlažete na tjednu mode. Zašto?


– I dalje sam odlučna u tome da ne izlažem na tjednima mode. Mišljenja sam kako se dizajneri utope u masi i nisu u fokusu u kakvom bi trebali biti. Sam tjedan mode se spominje više od mladih ili starih talentiranih dizajnera te smatram da to nije put kojim želim ići.


Na koji onda način klijenticama predstavljate nove ideje?


– Klijentima se obraćamo putem kampanja, društvenih mreža i medija, gdje se moj rad najviše istakne. Trudimo se biti prisutni i aktivni na hrvatskoj sceni s novitetima koje non stop predstavljamo. Jedan način je taj da više ne predstavljamo po sezonama proljeće/ljeto i jesen/zima, već svakih mjesec dana izbacimo novu kolekciju. Klijentice su oduševljene tim načinom rada i pokazao se kao pozitivan pomak koji je netipičan za dizajnere.


BUKET OKO STRUKA 


Odlučili ste se i za prilično hrabar modni korak, ručnu izradu remena. Recite nam nešto i o tome. Što vas je inspiriralo za njegovo stvaranje?


– Ne mislim da je to hrabar korak, već sam pročistila dizajn i estetiku brendu što me povelo na ideju da se odjeća može začiniti i detaljem koji je dovoljno decentan, a opet bogat da upotpuni cjelokupni dojam umjesto nakita. To klijentima olakšava daljnje promišljanje o ostalim dodacima uz odjeću. Remen je ručni rad te su za njegovu izradu potrebna dva do tri dana. To je nešto kao buket oko struka.


Za sada dolazi u dvije boje, zlatnoj i srebrnoj. Imate li u planu još neku boju?


– Za sada je dostupan u zlatnoj i srebrnoj boji jer su najčešće boje nakita, a vodila sam se mišlju da to bude zamjena za isto. Međutim, sigurna sam da ću ubaciti još koje boje kroz ovu sezonu.


S kojim je modnim komadima najbolje kombinirati remen?


– Remen možete kombinirati sa svim komadima iz naših kolekcija, baš zato što su svi modeli veoma nosivi i svevremenski, klasični. Lišeni su kiča i veoma su pročišćenog dizajna. Bazirala sam se na jednostavnosti.


Imate li u planu još neki ručno rađeni modni dodatak?


– Za sada nemam u planu nadopuniti ručno rađene dodatke, međutim uvijek su sve opcije otvorene.


LAGANE I PRPOŠNE VJENČANICE 


Sada je vrijeme kada se najviše parova odlučuje na vjenčanje. Kako prolazi vaša bridal kolekcija za ovu godinu? Kakve su djevojke koje se odlučuju udati u vašim haljinama?


– Najčešće su to mladenke koje imaju jednostavne svadbe i takve haljine i žele. Da ih ne opterećuju, da nemaju kolutove i korzete već da su lagane i prpošne. Mladenke koje odskaču od uniformiranih i klasičnih krojeva. Popularne su haljine koje nisu bijele, već u boji pudera, pijeska, boje kože, šampanjac boja.