Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 23° 4
Sutra: 23° 23° 4
19. rujna 2019.
Kolekcija proljeće/ljeto

foto BiteMyStyle: Slavljenička kampanja obilježena drastičnom promjenom

BiteMyStyle: Slavljenička kampanja obilježena drastičnom promjenom
BiteMyStyle: Slavljenička kampanja obilježena drastičnom promjenom
Autor:
Objavljeno: 22. lipanj 2019. u 9:30 2019-06-22T09:30:00+02:00

Nova kampanja za kolekciju proljeće/ ljeto 2019 inspirirana je šarenilom i romantikom 80- ih i 90- ih godina prošlog stoljeća

Točkice, grafički printevi, prugice, šarenilo i romantika inspirirana osamdesetim i devedesetim godinama prošlog stoljeća ono je što krasi novu kampanju za kolekciju proljeće/ljeto 2019. brenda BiteMyStyle. S kolekcijom predstavljenom na Bipa Fashion.hr-u dizajner Zoran Aragović proslavio je 15 godina uspješnog djelovanja na hrvatskoj modnoj sceni, a budući da svaka velika godišnjica iziskuje i veliku promjenu, ništa drugačije nije bilo nije bilo ni u njegovom slučaju.

U ulozi modela BiteMyStyle slavljeničke kolekcije našla se Lara Antić, pjevačica grupe Bang Bang koju je Aragović nagovorio da drastično ošiša svoju dugu kosu i time obilježi rođendan njegovog brenda. “Već duže vrijeme Zoran i ja raspravljamo o dužini moje kose i konačno, nakon pet godina nagovaranja popustila sam i odlučila se na promjenu. Znala sam i da idem u najbolje ruke, kod Katice Topčić s kojom Zoran surađuje već godinama. S kraćom kosom, došla je i Zoranova ideja snimanja kampanje. U takvoj se ulozi do sada nisam našla i snimanje je za mene bila velika nepoznanica, ali i zabava. Čini mi se da sam imala veću tremu od Zorana i cijelo vrijeme sam ga ispitivala je li zadovoljan i što trebam raditi. Snimati kampanju za nečiji 15.ti rođendan ipak nije mala stvar”, rekla je Lara.

01

Romantična i neopterećena odjeća uz prepoznatljiv Aragovićev potpis, ovog je puta stavljena u kontekst rođendanskog tuluma, uz puno šarenih tapeta, konfeta i balona koji u cijelosti opisuju dizajnerov vedri duh i odlično upotpunjuju njegove kreacije. Kampanja snimljena u intimnom okruženju, iza objektiva Denisa Butorca, u društvu svojih dugogodišnjih suradnika i prijatelja, rezultirala je spontanim fotografijama uz koje nije nedostajalo smijeha i dobre zabave. Retrospektivno vraćanje na sam početak svoje dizajnerske karijere Zoran je oformio u obliku jeans komada u nešto drugačijem obliku. Uz kapute, suknje, sakoe, haljine i košulje ukrašene velikim mašnama, dizajner se poigrao sa strogim i lepršavim krojevima te je na taj način zaokružio svoju slavljeničku kolekciju.

Sretan sam i ponosan što upravo s ovom kampanjom slavim svojih 15 godina na hrvatskoj modnoj sceni. Kao što ni jedan rođendan ne može proći bez balona, konfeta i torte i mi smo se potrudili dočarati upravo takvu veselu, energičnu i pozitivnu atmosferu, a takve mislim da su i kreacije koje već dugi niz godina dizajniram“ istaknuo je dizajner.

02

03

04

05

06

bitemystyle, modna kampanja, zoran aragović

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.