Reuters
U svijetu mode jučer je glasno odjeknula vijest da će poznata talijanska modna kuća Armani prestati koristiti životinjsko krzno. Slavni brend obvezao se na takvu politiku nakon rada s organizacijom Fur Free Alliance, međunarodnom koalicijom koju čini više od 40 organizacija za zaštitu životinja, usmjerenu na okončanje trgovine krznom
MILANO U svijetu mode jučer je glasno odjeknula vijest da će poznata talijanska modna kuća Armani prestati koristiti životinjsko krzno. Slavni brend obvezao se na takvu politiku nakon rada s organizacijom Fur Free Alliance, međunarodnom koalicijom koju čini više od 40 organizacija za zaštitu životinja, usmjerenu na okončanje trgovine krznom. Armani će izbaciti sve krzno iz svojih kolekcija, uključujući zečje, počevši od jeseni/zime 2016. godine.
– Armani grupa čvrsto se opredijelila za prestanak korištenja životinjskoga krzna u kolekcijama. Tehnološki napredak postignut tijekom godina omogućio nam je odgovarajuće alternative čime upotreba okrutnih postupaka prema životinjama postaje potpuno nepotrebna. Prateći već ranije pokrenut pozitivan proces, moja tvrtka sada čini velik korak naprijed, odražavajući našu pozornost prema kritičnim pitanjima zaštite i brige za okoliš i životinje – poručio je jučer Giorgio Armani.
Pohvalivši brend Armani zbog objave o prestanku korištenja životinjskoga krzna, organizacija Fur Free Alliance poručila je i kako je ovom odlukom prestižna talijanska modna marka odgovorila na rastuću potražnju potrošača za etičnom i održivom modom.
Modna kuća Calvin Klein krzno je prestala koristiti 1994, brend Ralph Lauren u svim svojim proizvodima i kolekcijama krzno ne koristi od 2006. godine, dok se slavna britanska dizajnerica Vivienne Westwood na isti hvalevrijedni potez odlučila godinu kasnije, iste godine kada i Tommy Hilfiger. Na politiku nekorištenja životinjskoga krzna prošle se godine etičnoj modi okrenuo i modni brend Hugo Boss.
Popis dizajnera koji ne koriste krzno sve je dulji, a na njemu se nalazi i Stella McCartney. Na nekorištenje životinjskoga krzna obvezali su se i mnogi hrvatski brendovi kao što su: Boudoir, Hippy Garden, Image Haddad, I-GLE, Martina Felja te Modna kuća MAK.