Nova kolekcija

Alduk vjenčanice u nesvakidašnjoj modnoj kampanji

Ivana Kocijan

Foto Janice Sung

Foto Janice Sung



Kada prave modele zamijene digitalni, a novi modeli vjenčanica budu predstavljeni putem ilustracija, onda znamo da je riječ o nečemu novome i osvježavajućem na domaćoj modnoj sceni.


Riječ je o novoj modnoj priči poznatog dizajnera Ivana Alduka čija posebna i svježa modna kampanja igra na kartu iznenađenja i inovativnosti i umjesto savršenih modnih fotografija kojima nas redovito oduševi, predstavlja nove modele vjenčanica putem digitalnih ilustracija. Nesvakidašnji umjetnički prikaz izvrstan je medij kojim ovaj dizajner dočarava estetiku vlastitog brenda na poseban način.


– Zasićenost modnim sadržajem koji u neizmjernim količinama konzumiramo putem medija i društvenih mreža je dovela do situacije gdje se isključivo vlastitom kreativnošću i originalnošću možemo i trebamo boriti protiv ponavljanja i postajanja predvidljivim.




Upravo stoga sam cijeli proces vratio na početak, na skicu od koje sve počinje. U ovome slučaju ista ta skica, tj. digitalna ilustracija, postaje krajnji proizvod – modna kampanja koja predstavlja nove modele vjenčanica. Vrlo jednostavno, a opet vrlo osvježavajuće i drukčije, izjavio je dizajner povodom predstavljanja kolekcije vjenčanica za jesen i zimu 2019/2020.


Kanadska ilustratorica i animatorica Janice Sung je izvrsno dočarala moderan dizajn Alduk vjenčanica i bogate teksture na koje je stavljen naglasak u novoj kolekciji, a cijeloj suradnji je dala poseban pečat svojim prepoznatljivim stilom. Poznata ilustratorica u ovom je slučaju zamijenila fotografe koji stvaraju modne kampanje, a njena kreativna sloboda u projektu slavi različite oblike i boje ženske ljepote.