Critics' Chois Award

Priznanja filmske kritike: Film “La La Land” počeo svoj pohod na nagrade

Ivana Kocijan

»La La Land« je bio nominiran u dvanaest kategorija, a sveukupno je osvojio osam priznanja čime je potvrdio svoj status vodećeg kandidata u utrci za sljedećeg Oscara, ali i sve ostale filmske nagrade čija je sezona upravo počela

Romantični mjuzikl »La La Land«, holivudska priča o Miji, mladoj glumici u usponu koja se zaljubljuje u jazz glazbenika Sebastiana, osvojio je pet glavnih priznanja na dodjeli nagrada Critics’ Choice Awards održanoj u nedjelju u Santa Monici.

Film s Emmom Stone i Ryanom Goslingom u glavnim ulogama donio je nagradu za najboljeg redatelja Damienu Chazelleu, a slavio je i u najbitnijoj kategoriji najboljeg filma. »La La Land« je bio nominiran u dvanaest kategorija, a sveukupno je osvojio osam priznanja, čime je potvrdio svoj status vodećeg kandidata u utrci za sljedećeg Oscara, ali i sve ostale filmske nagrade čija je sezona upravo počela pa je tako osvojio sedam nominacija za Zlatni globus među kojima su i one za Emmu Stone i Ryana Goslinga za najbolje glavne uloge u kategoriji za najbolju ženske i muške glumce mjuziklu ili komediji, dok je Damien Chazelle osvojio nominacije za najboljeg redatelja i najbolji scenarij.

Glumačke nagrade

Nagradu za najboljeg glumca osvojio je Casey Affleck za ulogu u filmu »Manchester by the Sea«, dok je najboljom glumicom proglašena Natalie Portman, za ulogu legendarne prve dame SAD-a Jacqueline Kennedy u drami »Jackie« koja bi joj, nagađa se, mogla donijeti još jednu nominaciju za Oscara.

Među nagrađenima je u nedjelju bila i Viola Davis, za najbolju sporednu ulogu, onu u filmskoj adaptaciji drame »Fences« čiju režiju potpisuje Denzel Washington. Zanimljivo je da je Davis istu ulogu tumačila i u brodvejskoj predstavi koja je prethodila filmu. U muškoj kategoriji za najbolju je sporednu ulogu nagrađen Mahershala Ali za ulogu dilera u drami »Moonlight« je u kategoriji najbolje filmske drame osvojio šest nominacija za Zlatni globus. Priča o sazrijevanju siromašnog crnog dječaka koji se hvata u koštac sa svojom seksualnošću, osvojio je nominacije za Barryja Jenkonsa u kategoriji za najboljeg režiju i scenarij, dok su glumci Naomie Harris i Mahershala Ali nominirani u kategoriji najboljih sporednih uloga.

TV kategorije

Dodijeljene su i nagrade u televizijskim kategorijama. Mini-serija »Narod protiv O.J. Simpsona: Američka kriminalistička priča« slavila je u kategoriji najboljeg televizijskog filma ili mini-serije. HBO-ova popularna serija »Igra prijestolja« proglašena je najboljom dramskom serijom, dok je »Silicon Valley« izabran za najbolju humorističnu seriju.O slavljenicima na 22. dodjeli priznanja Critics’ Choice odlučivalo je više od 300 članova američkog Udruženje filmskih kritičara elektroničkih medija. Iako to najčešće nisu isti kritičari koji odlučuju o nominiranima i dobitnicima drugih priznanja, njihove odluke dobar su pokazatelj filmskih favorita u sezoni holivudskih nagrada.