Podbačaj

Nema filmskih hitova: Pala dobit medijski diva 21st Century Foxa

Hina

Reuters

Reuters



Twenty-First Century Fox, medijski div u vlasništvu Ruperta Murdocha, objavila je u srijedu poslovne rezultate koji su ispod očekivanja analitičara na Wall Streeta, što je ponajviše posljedica slabijih rezultata filmova te kompanije na kino blagajnama.


Prihodi kompanije dosegnuli su u prvom tromjesečju 7,56 milijardi dolara, što je 4,6 posto više nego u istom lanjskom kvartalu, ali manje od procjena analitičara koji su očekivali prihode od 7,63 milijarde dolara. Dobit 21st Century Foxa pala je, pak, za 5 posto, na 799 milijuna dolara.


Prihodi filmskog odjela kompanije pali su oko 3 posto na 2,26 milijardi dolara jer je, primjerice, film »Logan« u prvom kvartalu na kino blagajnama zaradio manje od hita »Deadpool«, distribuiranog u isto vrijeme prošle godine.




Televizijski odjel Fox prošao je bolje i ima povećanje zarade u oba segmenta – oglašavačkom i kabelskom, dok su mnogi njihovi konkurenti istovremeno zabilježili gubitke u obja područja.


Foxova prodaja oglasa porasla je 16 posto na godišnjoj razini, dobrim dijelom i zbog zarade od reklama tijekom Super Bowla koji je ove godine pokrivala ta televizijska kuća.


Iako je izvršni direktor James Murdoch, Rupertov sin, analitičarima naveo da su svi segmenti njihove tv-mreže, izuzev National Geographica, pokazali rast prihoda od oglašavanja, analitičari su se nadali boljem rezultatu.


»Kabelska televizija je poslovanje na koje se više vraća nego u filmskom poslovanju«, rekao je Thomas Eagan, analitičar u grupi Telsey Advisory, dodavši kako su mnogi očekivali veće prihode od oglašavanja u tom segmentu medijske industrije.


Broj američkih pretplatnika na usluge tvrtke povećan je u proteklom tromjesečju 0,5 posto, no pad su registrirale najjače mreže, uključujući i Fox News, i to oko 1,5 posto na godišnjoj razini, rekao je Murdoch mlađi.