Iako priča Bessonova najnovijeg komada voli igrati na MeToo urgentnost, s majstoricom jiu jitsua i tajlandskih borilačkih vještina koja će alfa mužjacima opasno zagorčati svakodnevicu, priča je poljuljana recentnim skandalom nakon što ga je devet žena optužilo za seksualno zlostavljanje
Luc Besson očito ima neko šesto čulo za detektiranje atraktivnih superkilerica i superšpijunki, bilo da je fokusiran na požudu u svemiru ili na ovozemaljske čari.
Prisjetimo se Anne Parillaud (»Nikita«), Rie Ramussen (»Angel-A«), Care Delevigne (»Valerian«), Scarlett Johansson (»Lucy«), Mille Jovovich (»Peti element«) i tada 13-godišnje Natalie Portman (»Leon«) kao preteče svih onih »Kick Ass« klinki. Sada im se pridružuje i ruski top model Sasha Luss, koja je paralelno s modnom karijerom upisala tečaj glume kod etablirane Susan Batson.
Doduše, taj Bessonov odabir poljuljao je njegov recentni skandal, nakon što ga je devet žena optužilo za seksualno zlostavljanje, što je on sustavno poricao. Iako priča autorova najnovijeg komada voli igrati na MeToo urgentnost, s atomskom djevuškom, majstoricom jiu jitsua i tajlandskih borilačkih vještina koja će alfa mužjacima opasno zagorčati svakodnevnicu nakon što biva regrutirana u svijet međunarodne špijunaže praćena budnim okom šefice Olge (Helen Mirren). Tu je i jedan maljčik, inkarniran u KGB-ovu agentu Čenkovu (Luke Evans), koji ostaje zadivljen njenim šahovskim znanjem.
Beživotna interakcija
Premalo treš
Da bi stvar bila još apsurdnija, Anna je prije dolaska u Pariz imala nasilnog dečka i laptop, iako potonji gadget tada nije postojao. Jer nakon sjajnih likova ubojitih žena, od Nikite do Lucy, KGB-ova elitna kilerica Anna Pojatova doima se poput tek povremeno šarmantne autoparodije, pogotovu u načinima na koje se Besson pogirava filmskom strukturom u fetišizaciji žanrovskih špijunskih konvencija, vješto fokusiran na naizgled »minorne« detalje koji će kasnije postati krucijalni. Premda nije dovoljno iskoristio trešerski potencijal priče, izuzev paralelne montaže s izmjenom perika i ubojstvima uz zvuke INXS-a (šifra: »I Need You Tonight«). Jer kad je riječ o dinamikama Moći, autorova Anna je ta koja tretira muškarce kao pijune u glamuroznoj šahovskoj igri zavođenja.