Internetska sportska kladionica bet-at-home.com velikom promidžbenom kampanjom diljem Europe iznova skreće pozornost na svoju široku i privlačnu ponudu oklada povodom Europskog prvenstva u nogometu 2012. u Poljskoj i Ukrajini.
Pri tome je u središtu pažnje novi televizijski spot u kojem nogometni obožavatelj iz svojeg doma čarolijama stvara željeni rezultat. Kako? Vrlo jednostavno, tako što “ometa” ključnog igrača da zabije gol. Na kraju kratkog filma rješava se zagonetka oko iznenadnih tegoba nogometne zvijezde: svladan je čarolijom voodoo lutke. Spot se već sada može pogledati na YouTube na adresi http://www.youtube.com/user/betathomecom.
“S ‘voodoo’-idejom dosljedno nastavljamo naš put smione i neuobičajene komunikacije”, kaže na to voditelj marketinga Wolfgang Chmelir. “Reklama tijekom jednog europskog nogometnog prvenstva mora polarizirati, inače će se izgubiti u silnoj bujici informacija”, dodaje njegov kolega Michael Gierke. bet-at-home.com je od svoga osnutka prije više od deset godina svojim spektakularnim promidžbenim kampanjama stekao mnogo obožavatelja. Tijekom zadnjeg SP-a reklama u kojoj se imitira udarac glavom Zinedinea Zidana izazvao je na međunarodnoj razini veliku pozornost. Dvije godine prije toga duhove je uznemirio strastveni poljubac između austrijske navijačice i njemačkog ljubitelja nogometa.
Voodoo lutka oživljava
Osim u spotu voodoo lutka se pojavljuje i kao glavni protagonist u svim oglasima te na internetskim banerima. Lutkina karijera nastaviti će