Radoslav Nedelchev novi je vršitelj dužnostiCEO-a Dentsu Aegis Networka u Hrvatskoj

P. N.



Dentsu Aegis Network s ponosom objavljuje imenovanje Radoslava Nedelcheva na mjesto vršitelja dužnostiCEO-a u Hrvatskoj. Blisko će surađivati s direktoricom Evom Renner, kao i cijelim menadžment timom, kako bi ubrzao transformaciju poslovanja grupacije u Hrvatskoj te nastavio razvijati Dentsu Aegis Network kao grupaciju koja klijentima pomaže izgraditi brand, ali i osvojiti i zadržati korisnike.  Oslanjajući se na svoje iskustvo vođenja velikih medijskih projekata diljem regije, Radoslav će svojim znanjem i iskustvom zasigurno pomoći i hrvatskom timu u daljnjem razvoju.


Radoslav Nedelchev ima veliko iskustvo u medijima i menadžmentu koje je prikupio kroz različite međunarodne liderske uloge. Od 2000. do 2014. radio je za GWR Group (UK) i u bugarskoj podružnici američke tvrtke Emmis Communications. 2014. došao je u Dentsu Aegis Network kao direktor poslovnog razvoja, a godinu dana kasnije promaknut je na poziciju COO-a. Također, član je Upravnog odbora IAB-a u Bugarskoj.


 




Maria Grachnova, CEO Dentsu Aegis Network Bugarska & Balkan izjavila je:


„Hrvatska je od velike važnosti u našoj mreži i regiji. U komunikacijskom okruženju koje se brzo mijenja, naša je ambicija biti optimalno pripremljeni za mogućnosti koje nam nudi digitalna ekonomija. Ovo je vrlo dobra prilika za nas i naše klijente i uvjerena sam da Radoslav može iskoristiti te mogućnosti. Radoslava poznajem kao poduzetnu osobu i medijskog stručnjaka, a njegovo veliko iskustvo i znanje čine ga prikladnim za ovu ulogu. Zajedno s Evom Renner i našim hrvatskim kolegama, sigurna sam da će optimalno iskoristiti mogućnosti koje nam nude promjene u medijskoj industriji.”


 


Radoslav Nedelchev, v.d. CEO-a  Dentsu Aegis Network Hrvatska rekao je:


“Oduševljen sam što se mogu pridružiti našem izvrsnom timu profesionalaca i radujem se suradnji s Evom kako bih potaknuo fokus i energiju u cijelom poslovanju. Kako se tvrtke prilagođavaju zahtjevima digitalne ekonomije i mi moramo razvijati načine na koji ispunjavamo naše obećanje da ćemo inovirati način na koji su brandovi izgrađeni. Uvjeren sam da ćemo zajedno značajno ojačati našu poziciju na tržištu, ali i našu sposobnost da koristimo našu jedinstvenu P&L strukturu za rješavanje poslovnih izazova naših klijenata kroz holistička marketinška rješenja.”