Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 12° 1
Sutra: 12° 12° 1
16. studenoga 2019.

Napredna poslovna rješenja Hrvatskog Telekoma za organizaciju poslovanja i povećanje prodaje

Napredna poslovna rješenja Hrvatskog Telekoma za organizaciju poslovanja i povećanje prodaje
Napredna poslovna rješenja Hrvatskog Telekoma za organizaciju poslovanja i povećanje prodaje
Objavljeno: 29. ožujak 2017. u 9:42 2017-03-29T09:42:00+02:00

Propuštate li prodajne prilike zbog internih procesa? Vaši terenski prodavači nemaju pristup sustavima kada su van ureda? Imate li velik broj neriješenih i neodgovorenih upita?

Želite li povećati isplativost telefonskih kampanja i bolje organizirati pozive prema svojim korisnicima?

Hrvatski Telekom nudi napredno poslovno rješenje koje će vam pomoći povećati učinkovitost poslovnih procesa i prodaje, lakše rješavanje i upravljanje upitima, povećati isplativost telefonskih kampanja te poboljšati organizaciju poziva prema korisnicima.

Microsoft Dynamics CRM (Customer Service Relationship) usluga temelji se na Microsoft Dynamics platformi koja je dizajnirana upravo za prodaju i korisničku službu. Prednost je i jednostavno web sučelje koje omogućuje lako korištenje sustavom uz mogućnost pristupa aplikacija na mobilnim telefonima ili tabletima odnosno putem Outlooka. Uz to, moguća je i integracija s Office 365 uslugom, kao i drugim rješenjima koja nisu utemeljena na Microsoftovoj tehnologiji.

Ponuda Hrvatskog Telekoma uključuje tri paketa, koji će odgovarati potrebama svake tvrtke.

Sales PRO paket idealan za tvrtke koje se bave B2B prodajom i imaju terenske prodavače ili account managere, kao i za tvrtke koje se bave B2B prodajom i nemaju ERP rješenje.

Premium CARE paket namijenjen je tvrtkama koje se bave uslugama ili proizvodima, a trebaju središnje i polu-automatizirano rješavanje prigovora te izvještavanje.

TeleSales paket namijenjen je tvrtkama s postojećim backofficeom ili pozivnim centrom radi prodaje i/ili servisa.

Cjelokupna usluga nalazi se u cloudu te je dostupna s bilo koje platforme s pristupom internetu, uz stručnu podršku na posebnom broju 24 sata dnevno. Svi korisnici dobivaju „ključ u ruke“ rješenje i mogućnost analize postojećeg stanja prije instalacije uz savjetovanje od strane stručnjaka, kao i plaćanje u mjesečnim naknadama uz uključeno održavanje sustava.

Za više informacija posjetite hrvatskitelekom.hr/poslovni/ict/cloud/microsoft-dynamics-crm.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.