NAJ MJESTO ZA TARS EKIPU

Finale akcije u pobjedničkom kafiću Pjer

P. N.

Vaga donijela 1.300 piva



Pobjednička ekipa, ona čija je fotografija iz caffe-bara »Pjer« na Podmurvicama na web-stranici Novog lista i društvenim mrežama osvojila najviše likeova, brojila je sedam članova čija je ukupna težina bila 650 kilograma – a koliko kilograma, toliko litara, odnosno 1.300 boca piva Tars koje proizvodi pivovara Kaltenberg s Kukuljanova.



Dario Matuzović, Dario Mičetić, Matej Capan, David Križanec, Moreno Vagaja, Moreno Humer i Boris Žmirić članovi su pobjedničke ekipe u akciji »Naj mjesto za Tars ekipu« koju su zajednički organizirali Kaltenberg Adria, pivovara koja posluje u nedavno izgrađenom pogonu na Kukuljanovu, Novi list, ali i pet ugostiteljskih objekata koje su glasanjem putem weba odabrali njihovi posjetitelji. Oni su bili: Beertija s Trsata, Milord sa Srdoča, Pjer s Podmurvica, Tor sa Štrange te Viva koja se smjestila na Kantridi. Pjerova pobjednička ekipa brojila je sedam članova, a oni su pak dio stalne scene ljudi kojima je taj caffe bar, vlasnice Ivane Matijević Kopić, nešto poput dnevnog boravka.




– Istina, kod nas se okuplja mnoštvo uglavnom mladih posjetitelja, a načinom uređenja kao i ponudom mi i želimo da se ljudi tu osjećaju kao kod kuće, istaknula je Matijević Kopić.


Ono što je izazvalo najviše zanimanja na pobjedničkom partiju održanom u petak navečer u Pjeru bilo je – vaganje. Propozicije su naime pojašnjavale kako će pobjednička ekipa dobiti onoliko litara pive koliko ima – kilograma. Jedino je ograničenje bilo da ne smije imati više od deset članova. Vaga na terasi Pjera je nakon svakog pojedinačnog vaganja, a Kaltenberg Adria je dopustio da budu odjeveni po želji ma koliko je dobar dio posjetiteljica zazivao vaganje s minimalno odjeće, na kraju pokazala – 650 kilograma. Značilo je to da će naj Tars ekipa dobiti 1.300 polulitarskih boca piva i to u ritmu koji im bude odgovarao. Sjajan dar, tim više što ulazimo u dio godine koji je ispunjen najrazličitijim feštama.



Nakon tog, službenog dijela, uslijedila je dinamična zabava u kojoj se nisu štedjeli ni posjetitelji, baš kao ni domaćini. Uostalom, u Pjeru i jest apsolutno domaćinska atmosfera, prostor je to u kojem se svatko tko uđe osjeća – ugodno.



Podsjetimo, sustav natjecanja je bio takav da su ekipe koje posjećuju kafiće finaliste slale svoje zanimljive fotografije, a pobjednikom su postali kafić i ekipa koji su na web-portalu Novog lista kao i na društvenim mrežama dobili najviše »likeova«. S obzirom na odjek akcije, njezinu zanimljivost, natjecateljski karakter kao i činjenicu da Tars sigurno ide prema uglednom statusu najriječkijeg piva, svojevrsnog novog simbola Rijeke, velika je vjerojatnost kako će dobiti i neka svoja nova izdanja. Stoga, »selfajte« se i »tarsajte« jer dobiti potencijalno nekoliko tisuća boca piva – velik je i vrijedan dar.


Sadržaj projekta Naj mjesto za Tars ekipu izrađen je u suradnji Kaltenberg Adria d.o.o.