Ostvaren cilj

Klub »Booksa« uspješno dovršio crowdfunding kampanju

Hina

Arhiva NL

Arhiva NL

Mjesec dana nakon početka crowdfunding kampanje, zagrebački književni klub Booksa uspio ostvariti zadani cilj i prikupiti šest tisuća dolara, koje će namijeniti za obnovu kluba, promjenu ozvučenja, ugradnju klima uređaja i promjenu već derutnog znaka na pročelju



ZAGREB – Mjesec dana nakon početka crowdfunding kampanje, zagrebački književni klub Booksa uspio ostvariti zadani cilj i prikupiti šest tisuća dolara, koje će namijeniti za obnovu kluba, promjenu ozvučenja, ugradnju klima uređaja i promjenu već derutnog znaka na pročelju.


U kampanju, koja je pokrenuta na Indiegogo platformi, na internetu se uključilo 138 donatora iz Hrvatske, SAD-a, Velike Britanije, Kanade, Austrije, Francuske, Norveške, Srbije, Italije i Njemačke. Osim ‘online’ u njoj je sudjelovao niz Booksinih simpatizera, članova, gostiju, suradnika, kolega, prijatelja, donirajući novac na brojnim obljetničkim događanjima koji su se u klubu održali tijekom prosinca. Kampanja je završila u petak i prikupljeno je više od očekivanog iznosa – 6.706 dolara.


»Ovo nije mogao biti ljepši završetak proslave desetog rođendana Bookse koja je trajala cijeli prosinac i ujedno odličan početak nove godine«, ističu u tom zagrebačkom klubu, dodajući da im je jako puno značila i golema podrška koju su dobili, s obzirom na to da su im, osim financijski, mnogi dali potporu širenjem informacija o kampanji i poklanjanjem slobodnog vremena i svojih usluga.Već tijekom prva tri dana kampanje bilo je prikupljeno dvadesetak posto ciljanog iznosa, a uplate su stizale iz Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, ali i Kanade, Norveške i Švedske.




Crowdfunding (engl. crowd – skupina, funding – financiranje) relativno je novi način prikupljanja novca od donatora kojim se podupire djelatnost ili pokretanje originalnih, umjetničkih ili nekonvencionalnih poslovnih ideja pojedinaca ili tvrtki, a koje željena sredstva inače teško dobivaju iz tradicionalnih financijskih izvora.